بیماران کیست بیماری کلیه پلی کیستیک که آیا ناپدید می شوند؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کیست بیماری کلیه پلی کیستیک که آیا ناپدید می شوندبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع ارثی است که به آثار برخی از مایع در قلم مو منجر شده است.

اول از همه، ما باید توجه داشته باشید که کیست بیماری کلیه پلی کیستیک نمی تواند خود به خود ناپدید می شوند، چرا که کیست های کلیوی بیماری ژنتیکی وجود دارد. کیست های کلیوی، فشار خون بالا، درد پشت، هماچوری، عفونت ادراری، سطوح بالایی از کراتینین و پروتئینوری حتی: بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند به بسیاری از عوارض منجر شود. این علائم به طور فزاینده شدید. از آنجا که تمام مشکلات در ارتباط با گسترش تدریجی کیست، و بنابراین بیماران باید از دارو برای کنترل کیست های کلیوی شما و جلوگیری از عوارض جدی کنند.

درمان متداول با هدف کاهش و یا حذف تعداد زیادی کیست کلیه کیست در کلیه ها. طب سنتی چینی در درمان شایع است. طب چینی می تواند تمام کیست های کلیه را کاهش دهد، در همان زمان، برای حفاظت از عمل طبیعی بافت های دیگر کلیه است. با این حال، عملیات است که در حذف کیست های بزرگ کلیوی هدف، اما می تواند کیست های کوچک کلیوی را حذف کنید. بدون حکومتداری خوب، بیماری کلیه پلی کیستیک در نهایت ممکن است به نارسایی کلیه را روشن کنید. سپس بیمار می تواند از پیوند کلیه فکر می کنم. اگر عملیات موفقیت آمیز باشد، کلیه پیوند خواهد عود کیست در کلیه ایجاد نمی کند. با این حال، بدن ممکن است کلیه جدید و vyzvatvtoruyu نارسایی کلیوی را رد کند.

برای درمان، بنابراین شما بهتر درمان موثر، اجازه دهید کیست کلیه شما کوچک است بیماری کلیه پلی کیستیک دشوار است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: